02 September, 2013

Who's the guy in my mirror?

Αποφάσισα λοιπόν να γράψω ένα post για εμένα. Όσο απότομη ήταν η εισαγωγική φράση, άλλο τόσο απότομη ήταν και η απόφαση αυτή.
Δεν είχα μία εις βάθος συζήτηση με κάποιον φίλο.
Δεν είχα μία ανάλυση της υπάρξεως του ανθρώπου και την συμβολή του στον κόσμο και την ιστορία.
Δεν είχα μία near-death experience.
Όπως η πλειονότητα των αποφάσεων μου, έτσι και αυτή ήταν τυχαία, αυθόρμητη και εξ ολοκλήρου δική μου.

Έτσι λοιπόν μαθαίνουμε πως είμαι αρκετά τυχαίος. Μπορεί να αποφασίσω για το που θα πάω για καφέ ρίχνοντας ένα ζάρι. Αν θα μπω σε ένα μαγαζί ρίχνοντας ένα νόμισμα στον αέρα και λέγοντας "Γράμματα."! Αντιστοίχως όμως μου αρέσει να έχω και μία τάξη σε κάποια πράγματα. Θα πιάσω να οργανώσω τις ταινίες μου και τα PC games βάση χρονολογίας, είδους ή ακόμη και εταιρίας διανομής!

Είμαι παθολογικά αναλυτικός. Θα πιάσω και θα βρω 10(τουλάχιστον) διαφορετικές εκδοχές σε κάθε κατάσταση, και σενάρια τα οποία μπορούν να τρέξουν. Αυτό πολλές φορές μου αφαιρεί το στοιχείο της "έκπληξης" σε ταινίες, βιβλία, παιχνίδια ή οτιδήποτε. Γι'αυτό και εκτιμώ πολύ περισσότερο φινάλε σε όλα τα παραπάνω που καταφέρνουν να κάνουν αυτό ακριβώς.

Είμαι Τοξότης στο ζώδιο, ή όπως μου αρέσει να λέω συχνά, το μόνο Μυθολογικό.

Έχω μία συλλογή από σπαθιά και μαχαίρια. Πάντα μου άρεσαν οι λεπίδες, χωρίς να είμαι κάποιος ψυχάκιας που χαρακώνεται ή κυκλοφορεί και παίζει συνέχεια με μία πεταλούδα στον δρόμο.

Είμαι ενάντια σε οποιουδήποτε είδους εξάρτηση. Ξεκινώντας από το απλό τσιγάρο ή ποτό, και φτάνοντας στα ναρκωτικά. Μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις, αλλά όσον αφορά εμένα, είμαι κάθετος.

Έχω 57 φίλους στο Facebook, τους οποίους γνωρίζω προσωπικά, και έχουμε περάσει αρκετές ώρες μαζί, είτε για καφέ, ποτό, είτε σε αγώνες paintball, είτε παίζοντας σε μία θεατρική παράσταση. Δεν θα προσθέσω κάποιον απλά γιατί έχουμε 15 κοινούς φίλους.

Και όπως καταλάβατε, παίζω paintball και είμαι σε θεατρική ομάδα. Στο 1ο με έβαλε(καλά, όχι και με το ζόρι) ένα από τα 4 άτομα που θεωρώ αδέρφια μου, πέραν της πραγματικής και εξ αίματος αδερφής μου, όπου όταν γύρισα Αθήνα, μετά από 2 σχεδόν χρόνια, μου δήλωσε "Την Κυριακή έχουμε προπόνηση, φέρε την παραλλαγή σου." Οκ, δεν ήταν με το ζόρι, αλλά δεν τον λες και διαλλακτικό!
Με το θέατρο ασχολήθηκα πρώτη φορά στην Τεχνική Σχολή Καισαριανής, εν έτη 1998, όταν ήθελα να πλησιάσω μία κοπέλα που έπαιζε κι αυτή. Δεν μου έκατσε η κοπέλα, μου έκατσε ο πρωταγωνιστικός ρόλος! Από τότε έχω περάσει από άλλες 2 ερασιτεχνικές ομάδες, όπου και συνεχίζω να ασχολούμαι.

Έχω σπάσει τουλάχιστον 5 ξυπνητήρια. Όσα επιβίωσαν απλά σταμάτησαν να λειτουργούν ή πρόλαβε η μάνα μου και τα πήρε σε άλλο δωμάτιο.
Ομοίως, δεν επιβιώνει για πολύ και κανένα ρολόι χειρός.

Υπηρέτησα στην Πολεμική Αεροπορία, το οποίο δίνει πάτημα για συνεχές δούλεμα από πεζικάριους και πυροβολικάριους φίλους μου, αλλά και πολλές ιστορίες! Μερικές μάλιστα τις έχω μοιραστεί και παλιότερα σε αυτό το Blog(κάντε και μία αναζήτηση, δεν θα σας πέσει το παιδί!).

Έχω πάθος με τις μοτοσυκλέτες. Όχι απαραίτητα με την πιο γρήγορη, την πιο γαμάτη, την πιο δεν-ξέρω-κι-εγώ-τι. Αλλά όταν καβαλάω μηχανή νιώθω σαν να μου ξανακόλλησαν ένα κομμάτι μου που μου έλειπε. Το ίδιο πάθος είχα και για τον προηγούμενο μου αυτοκίνητο, την Yota, αλλά μόνο για αυτό. Έχω οδηγήσει μερικές εκατοντάδες διαφορετικά αυτοκίνητα, με κανένα δεν δέθηκα τόσο πολύ.

Επίσης, όπως καταλάβατε, ονομάζω τα πράγματα μου. Όχι πράγματα που μπορεί να μου πήραν δώρο ή ρούχα κλπ, αλλά πράγματα για τα οποία έλιωσα μέχρι να αποκτήσω ή τα έφτιαξα από το μηδέν. Αντικείμενα κοινώς τα οποία πρόσεξα και αγάπησα σαν να ήταν άνθρωποι.

Μου αρέσει να διαβάζω, κι ας μην έχω βιβλιοθήκες ολόκληρες, γεμάτες τόμους επί τόμων! Αλλά αυτά τα λίγα που έχω τα έχω λατρέψει.

Και ακούω και μου αρέσουν πολλά διαφορετικά είδη μουσικής. Μπορεί να ακούσω από Ροκ, να περάσω σε Ηλεκτρονική, να κάνω μία βόλτα από Ελληνικά Λαϊκά, και να ολοκληρώσω το ταξίδι μου με Κλασσική. Δεν είμαι κολλημένος με ένα είδος ή με έναν καλλιτέχνη. Αν μου αρέσει η δουλειά σου και το συγκεκριμένο album ή κομμάτι θα σε ακούσω. Αν όχι, λυπάμαι. Fun fact: Αυτό το post γράφεται υπό τον ήχο του Random Access Memories των Daft Punk.

Είμαι σπάταλος. Αν έχω λεφτά στην τσέπη μου με τρώει να τα ξοδέψω. Έχω μάθει να το ελέγχω(ως ένα μεγάλο βαθμό, όχι εντελώς) μετά από πολλά χρόνια, και ακόμη περισσότερες σπατάλες.

Έχω 128 Δείκτη Νοημοσύνης. Τσεκαρισμένο 3 φορές, από 3 διαφορετικές πηγές. Έτσι, για να είμαι σίγουρος!

Δεν αρρωσταίνω εύκολα. Για να ανεβάσω πυρετό θα πρέπει να γκρεμιστούν 2-3 φούρνοι. Επίσης προσπαθώ να αποφεύγω να πάρω φάρμακα, παρά μόνο όταν φτάσει η κατάσταση μου στο όριο(39 πυρετό).

Έχω πολύ χαμηλούς σφυγμούς. Άλλοι το λένε αναισθησία, άλλοι το λένε ηρεμία, άλλοι το λένε "Στ'αρχίδια σου τα έχεις όλα γραμμένα!". Όποιος κι αν είναι ο λόγος, εγώ έχω την ησυχία μου!

Είμαι μιμητικός. Αυτό σημαίνει πως μπορώ να αντιγράψω με αρκετή ακρίβεια εκφράσεις, κινήσεις και τρόπο ομιλίας άλλων ατόμων. Αυτό βέβαια σημαίνει πως πολύ συχνά γίνεται χωρίς τον δικό μου έλεγχο, με αποτέλεσμα να "μοιάζω" με άτομα με τα οποία συχνάζω περισσότερο. Όταν το έμαθα πριν αρκετά χρόνια, με έβαλε σε σκέψεις. Του στιλ, πόσο εγώ είμαι "εγώ" και πόσο είναι μιμητισμός από τα άτομα που έχω γνωρίσει στην ζωή μου. Εν τέλη απλά σταμάτησε να με ενδιαφέρει.

Έχω γεννηθεί αριστερόχειρας. Εξ αιτίας του μιμητισμού που ανέφερα πριν, αντέγραφα τους δεξιόχειρες γύρω μου καθώς μεγάλωνα, έτσι κατέληξα ένας, πολύ κακογράφος μάλιστα, δεξιόχειρας.

Λατρεύω το πορτοκάλι. Λατρεύω την σοκολάτα. Ο συνδυασμός τους μου φέρνει αναγούλα!

Σιχαίνομαι να μου λένε την εξέλιξη ή και το τέλος μίας ιστορίας! Πραγματικά, αν το κάνεις αυτό θα πεθάνεις αργά και βασανιστικά!

Είμαι ειλικρινής. Αν ειδικά μου ζητήσεις να είμαι ειλικρινής, ας πρόσεχες. Με τους φίλους μου, πάντα. Με τους υπόλοιπους, αναλόγως.

Δεν φοβάμαι την εργασία. Έχω περάσει από πολλές διαφορετικές δουλειές, συνεργεία που σχόλαγα και είχα 10 κιλά βρώμα πάνω μου, από εταιρίες που κυκλοφορούσα με κουστουμάκι και γραβάτα. Ναι, ήμουν αστείος.

Μου αρέσει η τεχνολογία, χωρίς να είμαι ο μανιώδης γκατζετάκιας, που θα πάρει το τελευταίο smartphone, GPS ή φορητό αλκοτέστ(το τελευταίο μου το έκαναν δώρο...).

Δεν πίνω ποτέ πάνω από μισό ποτήρι όταν πρόκειται να οδηγήσω, και πάλι κάτι χαλαρό. Όχι tequila, vodka κλπ.

Είμαι PC gamer. Έχω πάνω από 200(παίζει να φτάνουν τα 300 πλέον, πρέπει να τα ξαναμετρήσω) αυθεντικά games να κοσμούν την βιβλιοθήκη μου, και έχω παίξει κοντά στα 1000.

Πιστεύω σε μία καλή, ειλικρινή σχέση, είτε ερωτική, είτε φιλική, είτε επαγγελματική.

Τους φίλους μου δεν τους αγαπάω για τα ελαττώματα τους, τους αγαπάω παρ'όλα αυτά!

Την παραπάνω φράση την έχω κλέψει, δεν θυμάμαι από που.

Όταν είμαι σίγουρος για κάτι θα σου βάλω ότι στοίχημα θέλεις πως έχω δίκιο! Αλλά μόνο όταν είμαι 100%!

Έχω πολύ καλή όραση. 10/10. Ή 20/20, όπως θέλει ο καθένας. Το τελικό αποτέλεσμα είναι πως βλέπω πολύ καλά, με αποτέλεσμα σε μία παρέα όπου οι περισσότεροι έχουν έστω και μία μικρή μορφή κάποιας πάθησης των ματιών, να τους δουλεύω συνεχώς(παίρνω το αίμα μου πίσω για την Πολεμική Αεροπορία!)

Το Blog αυτό το ξεκίνησα μετά από παρότρυνση να γράφω τις ιστορίες μου εδώ. Έχω μείνει λίγο πίσω.

Εδώ και 10 χρόνια με έκαναν για 30άρη. Πλέον τα έφτασα. Μένει να δούμε αν για τα επόμενα 10 χρόνια θα κάνουν το ίδιο λάθος!

Ακόμη δεν έχω βγάλει άσπρες τρίχες. Διόρθωση, σύμφωνα με την κοπέλα μου έχω βγάλει 2. Ναι, με ψάχνει συστηματικά...

Μου αρέσουν τα παιδιά. Όχι, δεν έχω σκοπό ούτε να παντρευτώ σύντομα ούτε να αποκτήσω κανένα. Αλλά με φαντάζομαι μπαμπά, να τους μαθαίνω ξιφομαχία, να τα πηγαίνω στο απογευματινό τους session... Ναι, σαν τα μούτρα μου θα τα κάνω το πιο πιθανό...

Πάντα κάνω ορθογραφικό έλεγχο, αλλά πάντα κάτι μου ξεφεύγει. Έκανα πριν 5 λεπτά σε αυτό το κείμενο, αλλά και πάλι είμαι σίγουρος πως κάπου έχω κάνει λάθος!

Είναι 2 και πρέπει να πέσω για ύπνο. Όχι, αυτό δεν είναι μία αλήθεια για εμένα, είναι γεγονός. Η αλήθεια είναι πως, τουλάχιστον για την ώρα, ξέμεινα από αλήθειες.

For more information please walk inside. And may the Gods have pitty on your souls!!!!

Α, να και κάτι άλλο! Μου αρέσει να τραγικοποιώ τα πράγματα, αλλά σε τόσο υπερβολικό βαθμό που να είναι εμφανές και ξεκάθαρο πως πρόκειται για πλάκα. Αν δεν το καταλάβεις, τότε είσαι εσύ ο τραγικός!

5 comments:

  1. Αυτο ηταν ολο κι ολο το σχολιο; Well, i guess it's something! :-P

    ReplyDelete
  2. Αυτο ηταν ολο κι ολο το σχολιο; Well, i guess it's something! :-P

    ReplyDelete
  3. ξέχασες να γράψεις ότι δεν κάνεις like στο facebook!!! :P

    ReplyDelete
  4. μαλλον επειδη αναφερεται σε προσωπικα χαρακτηριστικά και οχι σε προσωρινες συνηθειες/μοδες οπως το Facebook.. :P

    ReplyDelete
  5. Οχι οχι, κι αυτο ισχυει! Βασικα μου ηρθαν κι αλλα ενω εκανα μπανιο χθες βραδυ! Θα τα συμπληρωσω με ενα edit. Επισης, ο Ανωνυμος, μπες με εναν ρημαδιασμενο λογαριασμο! Να ξερουμε ποιον να βριζουμε! :-P

    ReplyDelete