29 January, 2012

Yo-ho-ho and a bottle of torrents!

Και καθώς έχει γίνει Ο χαμός τις τελευταίες μέρες με το S.O.P.A. (Stop Online Piracy Act) σε κάθε forum, τοίχο και social media εκεί έξω, είπα να πώ κι εγώ την γνώμη μου.

Για αρχή, αυτοί που λένε πως η πειρατεία τους καταστρέφει ανεπανόρθωτα είναι αυτοί που βγάζουν το περισσότερο χρήμα από κάθε CD, game, ταινία, σειρά κλπ.

Ποτέ μία εταιρία δεν έκλεισε γιατί τα προϊόντα της κυκλοφορούσαν πειρατικά! Έκλεισαν γιατί έκαναν λάθος διαχείριση, γιατί τα προϊόντα τους ήταν από χάλια εώς χάλια μαύρα, αλλά ποτέ λόγω πειρατείας!

Τώρα θα ρωτήσετε, "καλά ρε φίλε, εσύ πόσα έχεις αντιγράψει/κατεβάσει χωρίς να πληρώσεις;".
Πολλά. Αν άξιζε η ταινία πήγα και την είδα στο σινεμά.
Αν το CD άξιζε πήγα και το αγόρασα αυθεντικό να κοσμεί την συλλογή μου.
Αν το pc game ήταν όντως καλό, τότε το πήρα αυθεντικό!
Απόδειξη σε όλα τα παραπάνω, η(όχι μικρή) συλλογή μου από μουσικά CD, DVD ταινιών και αυθεντικά παιχνίδια.
Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν ίσχυε, είπα "Πάλι καλά που δεν πλήρωσα!" και το διέγραψα από τον σκληρό μου να μην πιάνει και χώρο!

Τα "κατεβασμένα" για πάρα πολύ κόσμο λειτουργούν ως demo(ελλείψη καλύτερου όρου) γιατί ειλικρινά, κανείς δεν πάει να δώσει όχι 50-60 ευρώ, ούτε 5, αν αυτό που κατέβασε είναι πατάτα!
Γιατί να δώσω τα, σκληρά αποκτώμενα, λεφτουδάκια μου για ένα CD που από τα 10 κομμάτια που θα έχει, θα αξίζουν τα 2;;;
Γιατί να σκάσω 50+ ευρώ για ένα game που σε 2-3 ώρες θα έχω τερματίσει, και δεν θα έχει κανένα νόημα να ξαναπαίξω;
Γιατί να κλείσω το βράδυ μου για σινεμά με φίλους, όταν η ταινία δεν θα αξίζει ούτε για DVD στο σπίτι;;;;

Με λίγα λόγια; Αγαπητές εταιρίες, βγάλτε σοβαρές και καλές δουλειές, και εγώ πρώτος θα κάψω τον σκληρό μου με τα πειρατικά!
Όσο συνεχίζετε να μας δουλεύετε και να μας θεωρείτε ζώα, άλλο τόσο θα σας αγνοούμε επιδεικτικά!

Αυτά τα ολίγα. Τα είπα και ξέσκασα!

1 comment: